Recent GETS

Som den fattige studenten jeg er, nøyer jeg meg ikke med å kjøpe løsvipper på H&M. Her må det internett til! Ikke at jeg egentlig har noe valg, vippene de selger på H&M er, pardon my french, utrolig stygge. Dessuten suger limet som følger med. Derfor bestiller jeg fra PinkyParadise.com!

Overvipper til høyre, undervipper til venstre. Fra DiamondLash.

 Jeg er superfornøyd med kjøpet, testa de bare raskt i går:

Ignorer at overvippene ikke er helt ordentlig påsatt i hjørnet hehehhehe.

Særlig undervippene ble jeg forelsket i. Jeg har slitt veldig med å finne undervipper som kler meg, som regel har jeg bare endt opp med å se ut som noe fra det ytre rom. Så det ser ut som jeg har funnet meg en ny favoritt!

I tillegg har jeg kjøpt meg litt nye klær. Tre plagg fra Ghost of Harlem, som jeg må bruke shopping service for å få hit til Norge, her er vi spesielle ass.

Baggy genser. Stamp indelible.. stempel..uutslettelig? Haha. Engrish i mitt hjerte.

Lang topp og medfølgende skjerf. Jeg tror det står Thrill with horror på forsiden. Thrill with horror, escape from horror. Disse japanerne, ass 🙂

Lang topp/kjole. Elsker smykkene som henger på!

I tillegg var jeg i byen i dag for å se etter “julekjole”. I morgen er det HSU-julefest (Humanistisk Studentutvalg) og jeg fant ut at jeg egentlig ikke har noe å ha på meg.. i tillegg er det jo litt vel seint å få tilsendt kjole hjemmefra, typisk meg å komme på sånt i siste liten. Så da “måtte” jeg ut og shoppe (stakkars meg..) og etter å ha trålet Bergen Sentrum endte jeg opp med en kjole fra butikken Herskap og Tjenere. Som forsåvidt er favorittbutikken min i hele Bergen!

Merket er Hell Bunny. Bildet er egentlig ikke rettferdig mot kjolen, den er kjempefin!

Frontdetaljer + belte i midjen.

 Jessda. Egentlig ville jeg ha en rød kjole, men fant ingen fine. Og er superfornøyd med denne! Det var bare en igjen, den var i min størrelse, OG den var nedsatt 70%. Hadde vært kriminelt å ikke kjøpe den. 240 kr betalte jeg, billigere enn noen av de andre kjolene jeg så på! JEG LIKER RØVERKJØP.

Nå må jeg nesten gå tilbake til verdens fæleste bok, Innføring i lingvistikk. Jeg har lyst til å brenne den etter eksamen. SOM ER TRE UKER TIL HERREGUD JA JEG FRIKER UT!!!!!!!!!!1

One Response to “Recent GETS”

  1. Elsker tinga fra Ghost of Harlem!

Leave a Reply

