Halloween 2011!

I helga hadde vi Halloweenfeiring i leiligheten vår!

Fredag fikk vi besøk av Frida, Erlend, Maria og Lilly, og kvelden besto av å lage taco, se klipp på youtube (siden vi faktisk har fått internett, tok bare 10 uker), ta litt bilder, prate og LE. Hadde seriøst vondt i magen når jeg la meg den kvelden!

Bildene i dette innlegget er det Oda som har tatt, for det meste. Litt usikker på hvem som tok alle bildene på festen, men de er iallefall tatt med hennes kamera! ANYWAYS.

Erlend, Maria og meg, hahaha. I’m sexy and I know it ❤

Lørdag var selve festen, stua ble dekorert og drikke og snacks satt fram! Vi ble VELDIG mange i den lille stua vår til slutt, var vel opp mot 30 stk. Utrolig kult! Snacks overalt, quiz med godteri til premie og mye shufflin’! Og wiggling. WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE YEAH!

SKÅÅÅL eller KANPAIIII som vi må si fordi vi er tidligere j-tards. lololol

Meg, Sigve, Maiken. Jeg ser så ugjennomført ut i forhold til de andre, haha.

Meg, Sigve og FAB Frida! Aner ikke hva jeg driver med her, tror jeg viser moves'a til Thriller eller noe. LOL

Elsker uttrykket til Frida her 😀 og Maria er nydelig!

Må bare poste bilde av Christine, hele kostymet hennes er selvlaget! Creepy som bare det, og utrolig bra! Tror jeg må få henne til å lage kostyme til meg og neste år. YOU HEAR ME CHRISTINE? 😀

Finnes mange flere bilder, men de ligger på Fjesern. Too bad om dere ikke får se.

Har hatt en superkul helg, nå er hverdagen her igjen og jeg har vært på exphil-seminar og vært negativ. Sykt lættis at jeg nå savner den forrige exphil-oppgaven min, den jeg har valgt nå er litt mer.. eh, vet ikke hvordan jeg skal forklare det engang. Argumentasjon og sånne greier.. Jaja. Over halvveis nå! På Torsdag reiser jeg til Trondheim for å treffe mamma, mormor og resten av verdens beste familie, og når jeg kommer tilbake til Bergen på søndag er det 40 dager til juleferie og gjensyn med Bella. JA JEG SAVNER HUNDEN MIN.

2 Responses to “Halloween 2011!”

  1. OKEY EMILIE, HALLOWEENKOSTYME PÅ DEG NESTE ÅR.
    Fordi jeg er så glad i deg ❤
    HIRRHIRR.

  2. Vikingfaen Says:

    Ja var fantastisk!!! Du var så søt i armyoutfiten din ❤

Leave a Reply

