Tur med Bella

Nå er jeg altså hjemme på Andenes på høstferie. Ble overfalt av Bella på flyplassen på fredag! Lurte på om hun kom til å kjenne meg igjen, og DET gjorde hun kan man si. Ingenting er som en glad hund.

Søndag var vi på tur oppe i Møsje med pappa! Har ikke vært der siden jeg gikk på ungdomsskolen, no kidding. Må gå dit oftere når jeg er hjemme framover, er så fint der oppe!

Jeg har seriøst en sykt fin hund!

Litt trening før vi begynte turen.

Grillhytta oppe i Møsje, skriver navnet mitt inn i boka. MÅ JO LA ALLE VITE AT JEG FAKTISK HAR GÅTT PÅ TUR! Bella bare: what?

"Nå skal vi ta bilde! Kom så får du pølse! PØLSEE"

Hun fikk springe litt løs i skogen :Deilig at det ikke er båndtvang nå! Og hun kom hver gang jeg ropte på henne! Flink vofs.

Det er seriøst hundre ganger morsommere å gå på tur når man har hund. Tenkte jeg skulle begynne å gå tur i Bergen, men det føles nesten.. poengløst uten hund, LOL. Dessuten er naturen her oppe mye finere. Og det sier jeg ikke bare fordi jeg er glad i hjemplassen min.

3 Responses to “Tur med Bella”

  1. Også er det ikke konstant pissvått i Nord-Norge 8V

    Så stor hun er blitt! Og utrolig fin hund, ja c:

  2. Herregud, vakker hund!!!!!!!!

  3. tusen takk! 😀

Leave a Reply

