Gladnyhet!

I går var jeg på audition for HF-reyen 2012. HF-revyen er den årlige revyen til Humanistisk Fakultet på UiB, og jeg hadde fryktelig lyst til å være med! Elsker å spille teater, og det er altfor lenge siden jeg har stått på scenen. Var litt nervøs før auditionen startet, men det forsvant rimelig fort og jeg konsentrerte meg om å ha det gøy. Vi hadde et par oppvarmingsleker, spilte igjennom en sketsj fra fjorårets revy og øvde litt korsang. Kjempemorsomt, og jeg koste meg! Er rart det der, jeg kan være ganske sjenert i virkeligheten, men når det gjelder skuespill er det ikke noe vanskelig å være åpen, egentlig. Man er jo en annen karakter, man kan være hvem man vil!

I dag fikk jeg mail om at jeg er med i skuespillertruppen til revyen, jeg og 7 andre! Første øving er om ca 2 uker, og jeg gleder meg kjempemye til å komme i gang. Tror dette blir helt sinnsykt kult! I tillegg er Christine  kostymesjef, og skal lage rå kostymer til oss 😀 er kjempeglad nå. Det blir fint å få noe å holde på med, noe jeg liker kjempegodt! AWESOME.

One Response to “Gladnyhet!”

  1. Elisabeth Haugen Says:

    Så glad jeg er på dine vegne. Jeg har jo fått sett det gode potensiale som ligger der og nå har du sjansen på ordentlig !! Kos deø masse:) klem

Leave a Reply

