Døgnvill ’11!

 Tja. Hva kan jeg si? Døgnvill var kjempebra! Har ingen bilder fordi mobilen min foreløpig har tatt kvelden (den nekter å lade), så skal prøve å unngå å bare skrive en wall of text her.

Det første jeg greide på min ferd til Tromsø var å prøve å sjekke inn hos SAS sin self-service et utall ganger før jeg ble fortvila og løp bort til ei dame i SAS-skranken. “Hei, jeg får ikke sjekka inn, jeg..” etter å ha spurt om bookingnummer og navn får jeg et rart blikk og følgende svar “..du flyr med Norwegian, du. Du kan sjekke inn der borte.”

Hahaha, herregud. Flaut. Jeg er så utrolig fjern noen ganger.

Uansett, kom meg hel frem og fikk sove et par timer hos Magnus før vi dro til festivalen! Så Veronica Maggio og Admiral P (LOL) før det var duket for Pendulum, hovedgrunnen til at jeg dro til Døgnvill. Og de skuffa ikke! Herregud så utrolig bra. Jeg sto ganske langt frem fra begynnelsen av, men ca halvveis i konserten havna jeg jaggu rett framfor gjerdet og ble der resten av showet. AMAZING, det tok av!! De spilte alle godlåtene jeg hadde ønsket å høre, og særlig da The Vulture (som jeg har hatt på hjernen siden i sommer) ble spilt, tror jeg ikke jeg kunne vært lykkeligere.

Fant video på Youtube gitt! Jeg er inni folkemengden et sted. 

Bortsett fra Pendulum var Sirkus Eliassen min favoritt, utrolig fengende, allsang og alle sammen tok av da Hjem til dæ ble spilt! Ellers var det kult da Europe spilte The Final Countdown, hele konsertområdet sang med, alt fra små kids til mannfolk i anorakker.

Ellers dro vi ut på Driv alle dagene, kult sted. FORNØYD MED HELGA.

Nå er jeg trygt tilbake i Bergen, og forbanner regnværet ute. Det har hølja ned i hele dag. “Æsj, det er sikkert ikke SÅ ille”, tenkte jeg om regnet før jeg flytta hit.. Ha. In my face.

Leave a Reply

