Ord blir fattige

Tenkte jeg også måtte skrive noen ord om det som skjedde i Oslo og på Utøya igår, selv om jeg egentlig ikke har ord, rett og slett. Jeg skjønner ikke at noe sånt kan skje, og at noen kan være så grusomme! Jeg ble sittende oppe og se på nyhetene store deler av natten, fikk med meg at det var bekreftet ca.. 17 døde? Når jeg dro på jobb i dag morges var antallet kommet opp i nesten 90. Det er helt sinnsykt..

Vet ikke hva jeg skal si om gjerningsmannen engang, Norge har alt for milde straffer for tilfeller som dette. Sleng fyren inn i et bedritent fengsel og la ham råtne der til han dør. (Dødsstraff er jeg i mot, da slipper han jo på en måte unna, da og..)

Nei, jeg har rett og slett ikke ord. Dette har surret og gått i hodet mitt mesteparten av dagen, og det tenker jeg gjelder store deler av , om ikke hele Norge! Det er på dager som denne man skjønner hvor ufattelig mye venner og familie betyr for en. Utrolig glad i dere alle sammen. Og hjertet mitt gråter for alle de døde og for de som har mistet sine venner/familiemedlemmer.

Stå sammen!

Norge ❤

Leave a Reply

