Mama I’m coming home

Okei, ikke “hjem” i ordets rette forstand, men tilbake til Toronto! Byen jeg tilbragte høsten 2010 i og som jeg har savnet siden. Høres jævlig cheesy ut, men jeg trivdes bare så utrolig godt der. Gleder meg til og med til delays på subwayen ❤

Blir bare en ferietur denne gangen, men jeg kan ikke vente! 4-13 august sammen med min kjære mor. Hotellet vi skal bo på ligger sentralt i byen, og jeg gleder meg til å være guide! ÆÆÆ exited. Eaton Centre, Yonge street, CN Tower, Dundas Square, Toronto Island, Lake Ontario, sitte på subwayn og lese Metro (subway-avisen :p), trikk i byen, Kensington Market, Chinatown, Niagara Falls-tur.. jeg bare gleder meg så sinnsykt til å få se og oppleve alt sammen igjen. Det er så herlig å ha et sted man drømmer om å reise tilbake til!

Chinatown

Dundas Square

Kensington Market

Downtown

 EMILIE LIKER DETTE. Veldig.

Leave a Reply

