Nettshopping

Jeg elsker at jeg i sene nattestimer bare klikker “order” på alt jeg får lyst på, og et par dager/uker senere dukker det opp masse random pakker i posten.

Story of my life

I dag fikk jeg piercingsmykker fra jobananas.com (tungesmykker + 16mm stretcher og tuneller med bling), forrige uke fikk jeg 20 par lashes som jeg bestilte for 2 dollar på eBay eller noe, så jeg bruker heldigvis ikke opp hele lønna mi på tull. Uansett elsker jeg falske vipper~

Her har jeg faktisk undervipper og, men de vises ikke. Shitty webcam is shit.

 Ellers vet jeg at jeg har en fin pakke fra MA*RS på vei, i tillegg til enda flere øyevipper fra PinkyParadise. I tillegg har jeg kjøpt Spotify Premium, fordi reklamen gjorde meg crazy, og en eller annen mascara. FORDI JEG ER SÅ KUL AT JEG BESTILLER MASCARAEN MIN FRA JAPAN. Nå tror jeg ikke det var mer. Vurderer å joine 2011 og kjøpe meg en mer moderne mobil (HTC Desire) enn den eldgamle klapptelefonen jeg har nå, da slipper jeg i tillegg å kjøpe ny iPod da den jeg har nå er fucked. Nå tenker jeg bare høyt.

I morgen drar jeg til Bodø.

Leave a Reply

