Pepsi max in my heart

Her på Rede har vi ikke lov å ha brus, tyggis, tyggepastiller eller noe lignende. MEN i dag er det jo tross alt Lørdag, så vi fikk jaggu en halvliter brus hver 🙂 jeg har ikke drukket Pepsi Max siden Mandag, og jeg drikker det vanligvis hver dag. Det smaker virkelig enda bedre når man ikke er vant til å pimpe det i seg hele tida.

<1<2<3<3<3

<1<2<3<3<3

Har hatt en koselig Lørdagskveld, vi jentene her på avdelingen hadde grønnsaker, dip og brus og så Farmen! Jeg har jo bare vært her i stusselige fire dager, men har virkelig blitt godt tatt imot av alle. Vet ikke helt hva jeg skal synes om at Ståle røk ut fra Farmen forresten, hehe. Særing, men samtidig skapte han jo liv og røre. Sinnatagger gjør jo som regel det ;D

Nå tar jeg kvelden her, er tross alt rise and shine før klokka 8 i morgen da vi har frokost. Hardt liv dere, hardt liv!

2 Responses to “Pepsi max in my heart”

  1. pepsi maaax!!<3
    så fint at du blir godt tatt imot! ^^

  2. Hei!

    Tenkte bare jeg skulle si at jeg har lest bloggen din .. i ganske mange år, tror jeg? Og jeg digger den! Ikke bare skjønner jeg hva du sliter med, men jeg elsker alle bildene av klærne også. Du virker som ei aldeles fantastisk jente.

    Lykke til i Bodø, det er godt at du tar steget!

Leave a Reply

