Nye sko på vei i posten!

Klokka er såvidt blitt elleve her i Bodø, og jeg har vært oppe  tre og en halv time allerede. Alle dagene starter med blodprøver, før det er rett til frokost og så oppfølging. Sola skinner, så jeg har vært ute og gått en halvtimes tur! Deilig å kunne gå ute og kjenne at sola faktisk VARMER. VÅR HURRA

I går hadde jeg et lite “herregud-dette-suger”-øyeblikk, men istedet for å pakke kofferten og stikke av så klikka jeg meg inn på eBay. Etter en times søk etter diverse greier bestemte jeg meg for å unne meg et nytt par sko. JADA. Vet jeg har altfor mange sko allerede. I tillegg er også dette paret SVART *le gasp*, men det skal sies at jeg har siklet på dette skoparet i godt over et år. Fikk e-post idag om at skoene er shippet, så forhåpentligvis tar det ikke mer enn et par uker før jeg kan ha fine føtter!

Materialistisk som bare det, men et par sko hjelper faktisk litt på.

4 Responses to “Nye sko på vei i posten!”

  1. Åååååh, jeg lurer på om jeg skal kjøpe de neste gang jeg får penger.. har sikla på de en stund jeg og ;D

    Shopping hjelper på et humør som gir finger’n til verden _>

  2. Shopping er litt terapi, ja 8) Utrolig fete sko. Nice!

  3. awww hvilken butikk på ebay har du kjøpt de fra?

Leave a Reply

