Bodøbodøbodø

Er i Bodø nå, og de siste dagene har jeg så og si hatt fullt opp med program. Særlig på tirsdagen, det gikk i ett fra ni om morgenen til ni om kvelden. Hadde samtale, dro til legen, og ble kasta rett ut i utfordring nummer 1, lunsj 11.30. Der og da hadde jeg mest lyst å hoppe ut av vinduet og ta første fly hjem, og den følelsen gjentok seg etter hvert måltid, men siden jeg er så utrolig fornuftig som jeg er (eh?), så gjorde jeg naturligvis ikke det. (Dessuten kosta flybilletten hjem1400 kr..) Jeg flytter på hotell på tirsdagen, og drar hjem på torsdagen etter å ha deltatt to dager i motivasjonsgruppa. DETTE GÅR VEL FINT. Har halv porsjon på alle måltider, men siden jeg ikke er vant til å spise noe som helst på dagtid, så føles det som om magen skal sprenges. Hadde frokost klokka åtte, en brødskive, litt frukt og et halvt glass juice = METTTTTTTTT. Herrefred. Nå venter jeg på at dagskontakten min skal bli ferdig i møte, så vi kan gå en tur!

Jeg har eget rom og bad her, det er digg. Og vi har vaskepersonale som vasker rommene. Kan rote masse. Neida (joda)

 

Har ikke rydda ut av kofferten min engang!

Nei ass, jeg gidder ikke whine. Dette med mat er kjipt og vanskelig og jeg merker at jeg får paranoide  tanker som “alle vil bare fete meg opp!!!!” men sannheten er at alle jeg har truffet her, både pasienter og ansatte, har vært veldig hyggelige. I tillegg elsker jeg legen her, som foreslo en ny sovemedisin jeg kunne prøve. Det er visst egentlig en allergimedisin, men fyfader den virker godt! To netter på rad har jeg vært dødstrøtt klokka ti, og sovnet før midnatt. Det er veldig uvant, men digg som bare det!

Tror “styrken” min egentlig ligger i det at jeg rett og slett ikke GIDDER å syte. Orker ikke føle meg FOREVER ALONE (jeg måtte) og at ingen forstår meg, orker ikke skrive ned haugevis med deppetanker. For to år siden var jeg deprimert, og da kan det hende jeg hadde sett annerledes på hele denne greia, men i det siste har jeg hatt en nesten irriterende positiv innstilling til det å være syk (“alt ordner seg, jeg kommer jo ikke til å være syk når jeg er 25 lissom!”) SÅ enkelt er det nok ikke, men whatever. Jeg får valp neste helg, det er SOL ute og jeg skal snart gå tur. Små gleder, folkens! (OK, valp = diger glede). Yeah. Så jeg kommer neppe til å skrive noe deppeinnlegg om hvor kjipt jeg har det her, rett og slett fordi det ikke er my cup of tea. Og jeg har det jo ikke akkurat uberkjipt. Får beholde halv porsjon mat resten av tiden min her, og det har gjort meg mye mer rolig, da en halv porsjon faktisk føles som en treretters gourmetmiddag. De er flinke med vegetarmat her da, det skal de ha!

Såe.. snakkes? Det blir en del dødtid innimellom, så får se om jeg blogger mer. Nå skal jeg iallefall ta meg en snus, og så kle på meg ordentlig bukse (jeg har bodd i pysjbukser her om dagene), og forberede meg til en halvtimes gåtur. Yes.

One Response to “Bodøbodøbodø”

  1. Ønsker at du får noen av de oppskriftene med hjem:) Flott med eget bad da:) Topp at du greier dette-og får endelig sove om natta :))))) Kjempeglad i deg vennen:)

Leave a Reply

