HEY LA MÆ TA DÆ ME TEL BODØØ

I morgen reiser jeg til Bodø, og der blir jeg i ti dager. Jeg kan ikke akkurat påstå jeg gleder meg, men det får være det samme, har jeg sagt jeg kommer så må jeg jo komme, haha. Har pakka kofferten full av DVD’er og bøker, og satser på å komme hjem klokere på både hundetrening og kjøreteori. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Dessuten kan det bli så kjipt det bare vil, for to dager etter at jeg kommer hjem drar vi og henter Bella, endelig.

Se så stor og fiin hun er blitt! Bilde: http://www.amentino.biz

Yeah, det var vel det jeg hadde å si. Kommer sikkert til å blogge i Bodø, men vet ikke helt om HVA, siden det ikke er alt jeg vil plapre ut om i en blogg , liksom. Men jeg får garantert litt dødtid der borte, så jeg får finne på noe lurt. AS ALWAYS. Wish me luck, lol~

3 Responses to “HEY LA MÆ TA DÆ ME TEL BODØØ”

  1. åååååååh så fin ho har blitt 😀 skikkelig gullunge ❤

    Lykke til i bodø btw :):)

  2. Lykke til 😀 Håper oppholdet blir ok 🙂
    Søøøt voffs ❤

Leave a Reply

