Long time no see, bunad

For en uke siden var jeg i dåp til søskenbarnet mitt, Lisa Ulrikke! Gudstjenesten varte i en og en halv time LOL. Ikke at jeg har noe imot kirker, men det føles litt sært å sitte å synge med på en masse salmer når jeg ikke kunne en eneste en av dem. Lip-sync ftw?

Som seg hør og bør i sånne anledninger, måtte jeg seff kle meg opp i Norges nasjonaldrakt! Dritlenge siden jeg har brukt bunad, i fjor var jeg jo RUSS på 17 mai. Året før der også, forresten.. hehehhehe

VI GJØR ALT, ALT FOR NORGE

Slet forresten dritmye med hårsveisen. Jeg var kjempetrøtt og lat, først tenkte jeg jeg skulle være FUNKY:

sur.no

Så oppdaget jeg at det så ut som jeg hadde høysnue, så jeg måtte gå og pudre nesen. Etterpå fant jeg ut at bunad + Gaga-sløyfe så lol ut, så jeg endte opp sånn istedet:

Se, jeg ser gladere ut også!

Neidajadasådet. Savna trynet mitt? LOL HERREGUD jeg er så teit. Jeg har litt flere ting jeg skulle ha blogget om, typisk meg å plutselig publisere en 3-4 innlegg på samme dag. FØLG MED I MORGEN eller whatevs

Leave a Reply

