Det skjer faktisk ikke en dritt

Egentlig er det nå for tida jeg skulle vært SUPERAKTIV blogger, rett og slett fordi jeg ikke har stort å gjøre om dagene. Jeg jobber jo litt, og peller meg ut i helgene, men ellers er jeg inne i en harikkeenergi-periode, og hvor morsomt er det å blogge om.. ingenting? EH. Det er kjedelig å bo på Andenes, face it. Dessuten er det dårlig vær for tiden, så jeg tør jo såvidt stikke nesa ut ytterdøra engang. Elsker livet mitt nå<3<3<3<3 syt og klag god dag!

OKEI det er ikke såå ille. Men jeg bare føler at jeg er inne i en venteperiode, både til April, sommeren og høsten! I April kommer jo nydelige lille Bella (valpen) hit, og da må dere ikke bli forbauset hvis dette blir forandret til 80% hundeblogg. Jeg har alltid tenkt “åh please, snakk om noe annet og da”, om folk som bare snakker om ungene sine, men jeg kommer sikkert til å bli akkurat lik med valpen selv. LOL. Iallefall de første ukene, da kommer jeg vel knapt til å ha tid til annet enn å sove og være valpevakt 🙂 gleder meg. Så kommer jo sommeren som FORHÅPENTLIGVIS bringer med seg bedre vær enn i fjor, og jeg satser på å ha masse moro før høsten kommer og jeg sannsynligvis flytter ræva mi fra bøgda og ned til storbyen. OZLO BABEH. Eventuelt Bergen. Mefårsjåå.

Som for å bekrefte at det er rævva vær ute, begynte det å blinke i lampa nå. OG NUH (20.57 presis) mistet jeg nettet, og venter bare på at strømmen og skal ryke. Herrefred, jeg er jo opptatt med å se på realityserier på TV :(( glem det forresten, nå kom nettet tilbake. HERREGUD hvorfor sitter jeg og skriver dette her, hahaha. Virker vel som jeg er helt sånn:

JEG ER IKKE SÅ TRAGISK SOM JEG VIRKER. Lover. Skal bare stappe i meg masse superprotein2000 eller noe sånt, så jeg får masse energi og kan springe 1000mil hver dag!!!1!!

2 Responses to “Det skjer faktisk ikke en dritt”

  1. haha, du må jo blogge litt når treffet er over da ;D og du må baaare blogge masse drit om bella når den dagen kommer!! Doggies<3

Leave a Reply

