Framtida

Sitter her og skjelver akkurat nå. Har akkurat fylt ut søknad på samordna opptak til utdanning, og jeg aner jo fremdeles ikke hva jeg vil!! Jeg har søkt dyrepleierutdanningen i Oslo som førstevalg, men jeg vet jo at jeg ikke kommer inn, så gudene vet hvorfor jeg i det hele tatt orker å søke bare for å få et “NO U” slengt i trynet i Juli, hehe. Bedre å forsøke uansett, I guess? Glem det faktum at jeg egentlig ikke liker Oslo engang. You gotta do what you gotta do, eventuelt du må flytte ræva di der framtida di er.

Ellers har jeg søkt internasjonale studier, drama og teaterkommunikasjon, internasjonal kommunikasjon og språk og interkulturell kommunikasjon. Oslo, Bergen, Halden? HVOR SKAL JEG ENDE OPP NESTE ÅR 😦 Har bare søkt fem studier foreløpig, de fem siste får jeg ta senere. Har jo tross alt helt til femtende april!

Og jeg vil fremdeles studere i England, forresten, så jeg slenger nok en søknad dit og, men det må gjøres individuelt og ikke via vårt kjære Samordna Opptak. Av diverse grunner er det mulig det er lurest for meg å holde meg i Norge foreløpig, og ikke rømme “across the pond”, men vi får se. Har jo noen måneder på meg. Studier i England er dyrt, men tipper man får mye igjen for det!

ALT ORDNER SEG.

ÅÅÅH hvem prøver jeg å lure, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lol.

Her?

Her?

Eller her?

Haha, herrejesus for noen luksusproblemer. Jeg sitter og whiner over at jeg har FOR MANGE muligheter. Men dette er ikke tiden til å tenke på sånt, NOEN SOM VET HVA DE VIL OG KAN FORTELLE MEG HVORDAN DE FANT DET UT?

7 Responses to “Framtida”

  1. Sliter med samme greia. Har lyst til å studere i Oslo, men liten sjanse for at jeg kommer inn på studievalgene mine der 😦 Bergen virker kjekt det da. Men der kjenner jeg ingen. SATSER PÅ AT DET ORDNER SEG FOR OSS BEGGE!!

  2. har du anoreksi eller bulemi?

  3. et randomt et! vet det ikke passer til innglegget i det heletatt.. jeg bare klarer ikke slutte å lure på det!

    • tør jeg spørre hvorfor du lurer så på det i det hele tatt? :p

      • fordi du er så tynn. jeg vil og være sånn, hvis det er mulig for meg å bli så tynn vil jeg det. jeg ser ikke skillet mellom tynn og syk tynn, oppnåelig altså noe å jobbe etter, eller noe uoppnåelig som vil skade meg. jeg er bare desperat og det er ingen å snakke med, ingen hjelp og ingen råd.

      • vet du, jeg anbefaler at du skaffer deg hjelp snarest, det er ikke sunt å tenke sånn.

        JA, jeg har spiseforstyrrelser, og det er et helvete, og jeg kan love deg at du vil IKKE ha det sånn eller være sånn. jeg skulle gjerne veid 10 kilo mer, istedet for å ha denne helvetes sykdommen!

        vær så snill, finn noen å snakke med. spiseforstyrrelser er IKKE verd det, og man blir aldri tynn nok uansett, i sitt eget hode. jeg har veid en del kilo mindre enn jeg gjør nå, uten at det hadde NOEN som helst innvirkning på hvordan jeg så på meg selv. man ser bare feil uansett. det er en forstyrrelse, en PSYKISK sykdom, det er i hodet det sitter, det kommer bare ut gjennom et fucka forhold til mat, kropp og vekt som egentlig ikke gir noenting utenom elendig selvtillit, selvhat, depresjoner, angst og kjipe situasjoner.

Leave a Reply

