Pakke fra DreamV!

Er en stund siden jeg har vært på shoppinghaul nå, så jeg syntes det var på tide! Og siden jeg er så KUL og SPESIELL så må jeg selvfølelig kjøpe klærne mine fra JAPANOMGLOL og bruke shopping service for å få de hjem til meg i Norge.

Neida. Men jeg brukte shopping service, da, og for noen dager siden dumpet det en veldig hyggelig hentelapp ned i postkassa! Alle tingene jeg bestilte er fra den japanske nettbutikken DreamV, der de har MYE klær, så jeg måtte legge bånd på meg selv for å begrense meg.. ble 9 ting alt i alt!

PAKKE TIL MEG?

Jamen for =#)¤("#¤ da. Japanerne kan å pakke i esker. Måtte bryte den opp.

..så kom jeg på at det gikk an å bruke saks.. Mission accomplished!

Ble litt surr med klesstørrelsene, jeg bestilte alt i M og tenkte “whatever, det er japsestørrelser” noe som resulterte i at mesteparten er baggy. FAIL. Bra jeg liker baggy klær, da. Greit så lenge de holder seg på, og det gjør de iallefall!

Hahaha så teit dette så ut her. Men det er altså kombinert strømpeholder og nettingstrømper. In case you didn't notice..

Cowgirl-skjorta mi. HOWDY, liksom!

Søt enkel genser, likte sløyfedetaljene!

Dette skulle vel i grunnen være en cardigan.. det ble mer en kjole, haha.

Singlet som fulgte med car..kjolen.

KORT miniskjørt! Tror ikke jeg skal bøye meg med dette på LOL

Hårbøyle! Sløyfa er ca like stor som hånda mi.

Søt casual kjole.

(Her streika visst kameraet mitt litt).. Enda en kjole, i lyserosa! Den svarte toppen går an å bruke utenom og.

Elsker detaljene på denne genseren!

Samme genser, bare baksiden.

Også dette da. Et belte som fulgte med et av klesplaggene, men jeg husker ikke hvilket, haha. Fint er det uansett, kan brukes til mye!

Noen som har gjetta at jeg er inne i en rosa-og-svart-periode?

Deilig med nytt i klesskapet. Problemet er at det nå begynner å bli alvorlig overfylt der inne, jeg klarer jo aldri å kaste klær! Kan sitte i to timer og vurdere hvert eneste klesplagg, før jeg kanskje velger å legge vekk 5 plagg, selv om det er haugevis av andre klær jeg aldri bruker. SKJERPINGS.

One Response to “Pakke fra DreamV!”

  1. Digger strømpene med strømpeholde. Hot!

Leave a Reply

