Ready to go?

Nå er jeg ferdig å ordne meg, bare å vente på at kvelden skal komme nå!

LOL NEI JEG BARE TULLER SKJØNNER DU VEL

..jah. Sitter med 23423423 hårruller i håret og venter på at håret skal tørke!! Kjeedelig. Er ikke ferdig med sminken engang ;( og håret tar vel en halvtime bare det, må jo børstes og styles og blblbl FML? Neida. Jeg gleder meg til i kveld! Bare jeg finner ut hva jeg skal ha på meg og, hadde jo vært en fordel..

Update, 20.35:

Snart ferdig nå! Sitter i finstasen og skal snart gjøre siste finish 😀

3 og en halv time til vi er i 2011, nå sier jeg GODT NYTTÅR og over og ut!

2 Responses to “Ready to go?”

  1. sinnsykt pent hår!:) hvordan farge bruker du?

Leave a Reply

