Julegaver 2010

Yeah, julegaveinnlegg! Kall det å skryte om du vil, jeg kaller det å være glad og takknemlig, så blæ. 😉

Body Shop-produkter med kokoslukt (HJERTE), Nivea bodylotion, Britney Spears Circus-parfyme og minirettetang!

Stor veske og lommebok

T-skjorte og kjole

Bildet rettferdiggjør absolutt ikke denne kjolen, den er kjempefin! Tror jeg skal ha den på nyttårsaften, så blir bedre bilde da.

Div. armband, hårbøyler og midjebelte

High waist skjørt

Div. sminkeprodukter fra MAC, fikk et pudder og som jeg glemte å ta med! Alt dette fikk jeg fra min host family i Toronto, sa jo at de er verdens søteste :')

Pulsvarmere, Bjørn Borg-boxere og LÆSTA. Perfekt for frossenpinner som meg~

Spanskkurs og norsk/spansk ordbok! Hoho! Hablo un poco español! 😀

Dette fikk jeg fra Kathrine, og det er noe av det fineste jeg har fått noensinne. Hun har laget album om oss! Med "vår" sang, sitater fra filmer vi digger, minner, bilder fra barne- og ungdomstida +++. Begynte nesten å grine når jeg så i det. Helt skjønt!

Gode og varme "pels"-boots!

ROSA UGGS 😀 nå blir jeg vel the queen of childishness, men care! LOVE' EM!

Lurt med lilla bakgrunn for lilla jakke, ja.. men den er kjempefin og varm!

Supernice sko fra Bianco med 12cm hæler 😀

Krage/bolero i fuskepels og liten partyveske

Kjempesøte gensere

TIDENES PARTYGLASS! Sexy Bitch har liksom vært "min" partysang i over et år nå, så dette passer søren meg perfekt 😀

Ellers fikk jeg div. andre hud- og kroppsprodukter, leopardtights, cardigan med “nordic print”, 1500NOK, H&M-gavekort på 200, noen smykker, bøker, pysjamaser, lys og enda flere votter, skjerf og pulsvarmere 🙂 hva kan jeg si, jeg er kjempetakknemlig og jeg likte absolutt alle gavene mine. Mye av det er allerede tatt i bruk og i kveld blir det nok nok et antrekk ut fra de nye tilskuddene til klesskapet mitt! Yay!

3 Responses to “Julegaver 2010”

  1. Ååh, du fikk masse fint 😀

    Tør jeg spørre hvor de to gensrene er fra? haha x)

  2. Åh herre jeeeeesus så mye fint!! Det blør misunnelse ut av øra mine! xD

Leave a Reply

