A jolly good christmas!

Jeg har hatt ei kjempefin jul, vært ganske opptatt og ikke orket å skrive før nå. Anyway! Tror ikke min jul har vært så veldig spesiell i forhold til andre sin, men fin har den iallefall vært.

Julaften var vi jo ennå hos verdens beste Bestefar i Troms, og som vanlig karra jeg meg ut av senga klokka 11 for å se verdens fineste film, Tre nøtter til Askepott. Jeg hadde fått julestrømpe og! (NEI JEG BLIR ALDRI FOR GAMMEL). Der lå det LUSH-såpe, Donald Duck’s julehistorier, Bjørn Borg-boxere, litt marsipan ++. Ååh, julestemning<3<3<3 dro en snartur på butikken og kledde meg om i “finstasen”:

Hei hemma bilde lol

Til julemiddag laget mamma noen slags “bønneburgere” til meg, men det så mer ut som pannekaker, haha. De smakte godt, da! Ellers kan jeg jo FAKTISK spise samme tilbehør som alle andre, vi veggiser ekke så sære egentlig, you see.

Litt av julebordet! Julebrus, juleøl, sennep og sopp/løk-blanding, faktisk jævlig digg 😀

Ellers ble det en rolig kveld, og selvfølgelig gaveåpning etterhvert! Tenkte jeg skulle ta gavene i et eget innlegg, ryddigere sånn. Eller noe.

Dro hjem fra bestefar 2 juledag, kunne gjerne blitt lenger, men.. må jo feste litt også i jula LOL. Hoppet i “årninga” med en gang vi kom hjem, så kom Morten på besøk! Kjempekos å se ham igjen, og som alltid begynte vi bare å prate som om vi hadde sett hverandre dagen før, enda det er 4 mnd siden sist. Høhø. ❤ Vi vorset litt før vi dro på julerevy og påfølgende fest! Kjempegøy.

..jeg trenger seriøst nytt festkamera.. og hvem er blekest i landet her? JEG ER 😦

3 juledag dro jeg på BYGDEFÆST på Nordmela av alle steder. Men det var gøy det og! I går, 4 juledag, skulle jeg egentlig ut, men hadde greid å innbille meg at 4 juledag var IDAG i stedet, så glemte å dra på polet. STUPID MUCH. Men det var godt å slappe av en dag og, skal uansett ut i dag. Så blir det vel å slappe av i morgen, så jeg får spart resten av Bacardien jeg kjøpte i dag til nyttårsaften om 2 dager 🙂 hjelp, 2 dager. 2011. ET ÅR IGJEN TIL VI ALLE ER FORTAPT neida.

2 Responses to “A jolly good christmas!”

  1. LOL jeg og kjørte lolita på julaften 😀 😀 *high fives*

    btw, WE’RE ALL DOOOOOOMED SOOOON :OO

Leave a Reply

