23 desember!

Nå sitter jeg hos bestefar, kom igår! Kjøreturen tok ca 6-7 timer, og med 1 stk uvillig katt ble det en spesiell tur. :p De første timene brukte hun enten på å whine (MJAAAU) eller å ligge sånn her:

Stakkars lille emopus. ;(

Slapp henne ut av buret til slutt, og da la hun seg under bilsetet og holdt kjeft. LOL. Jeg er glad i henne likevel, altså, selv om alltid ser motvillig ut på bilder.


I dag er det faktisk lille julaften, Desember går alltid så fort! Vi har spist julegrøt, jeg og ja. Julegrøt med kanel og sukkerfri julebrus, erre jul så erre jul!

JA JEG HAR HATT NISSELUA PÅ I HELE DAG

Så har vi pyntet juletreet og lagt under gavene til i morgen..


Haha, ser ut som jeg holder på å DØ av lengsel. Men jeg er ikke 4 år lenger, så å vente til i morgen går helt fint altså 😀

Sett Grevinnen og Hovmesteren på TV og, like morsomt hvert år. “Admiral Von Schneider!” “SCHÅLL!” 😀 jeg har i tillegg sett Hjemme Alene 2, instant julestemning. KOZ. Er vel snart på tide å ta “julebadet” (eventuelt juledusjen) og finne senga. ER JO JULAFTEN I MORGEN HERREGUD


God jul, alle sammen!

2 Responses to “23 desember!”

  1. Aww, så koselig 😀 Vi kan ikke ha juletre på grunn av kattene :{ God Jul 😀

  2. om nom nom grøt ❤ Har ikke spist det i år, iiiik :O

Leave a Reply

