JOL

Nå har jeg nettopp ryddet kjellerleiligheta, har omtrent bare rotet siden jeg kom hjem fra Canada, så det lå klær strødd overalt. HEHE. Er liksom bare så mye lettere å bare slenge t-skjorter og skjørt bort i en stol :p nå ser det bedre ut iallefall, og jeg har pakka kofferten til vi drar til Troms i morgen! Skal feire julaften hos bestefar i år, er tilbake på Søndag. Det blir vel koselig, skal se masse julefilmer 😀 skal forresten gå i lolita på julaften, blir antrekksbilde når dagen kommer. Ellers har jeg omtrent bare med meg pysjbukser. ;D

I min superkule julekalender har jeg fått både Bjørn Borg-boxere (LOVE), produkter fra LUSH og fransk manikyr-penn til neglene, men har ikke bilde av alt, da. Men jeg er superglad 😀 så har jeg fått denne:

 

GULL-LENKE! Yeah. Har hatt lyst på en sånn dritlenge, perfekt til å henge på shorts/bukser/skjørt/kjoler som trenger en piff 😀

Ble vekt rundt 1230 idag og var driiiittrøtt av en eller annen grunn. Helt sykt! Skulle ned for å ordne med nettbank og tenkte først bare å slenge på meg en jakke og dra, men fikk møblert trynet mitt for å komme i bedre humør. Funker alltid!

CAMWHORING PÅ SOVEROMMET

Så kom katta mi for å joine, om enn litt motvillig:

 

Meg: "ER SÅ GLAD I DEG FINDUS <3<3<3" Findus: "få.meg.ned.nå."

Så fant jeg ut at jeg har en blå strikkajakke som faktisk kan brukes som “kjole”:

 

Ja jeg vet det er chill, vi har 10minusgrader ute så hysj. Og jeg ser dritsur ut, haha.

OG NÅ SKAL JEG SNART MANNE MEG OPP OG GÅ PÅ BUNNPRIS. Girly needs some iste!

2 Responses to “JOL”

  1. Hehe så søt pusi du har 😀
    jeg trodde du ikke hadde blogget på lenge fordi ingen av innleggene dine har kommet opp i bloglovin, men så så jeg at bloglovin ikke hadde lagret bloggen din, faen da .:P Nå har jeg mange innlegg å gå igjennom ;}

Leave a Reply

