Julebingoen 2010!

Igår var det julebingo på Åse, skikkelig bøgdefest! Det var kjempegøy. Jeg dro dit med 1liter bacardi, nå har jeg ingenting igjen da 😦 lol. Drakk ikke alt selv altså, hehe. Var kjempekos å treffe folk igjen, og jeg hadde det fint, hele kvelden 🙂 og Lisa var superflink sjåfør! Såå stolt atte.

Dette hadde jeg på meg!

TIDENES ANTREKKSBILDE. Var ikke helt forberedt der nei 😀

C

Close up! Toppen er fra Glad News, skjørtet fra Liz Lisa og den sløyfegreia fra Claires. Skoene jeg hadde er fra Bianco!

Trynebilde

Våkna 11 idag og hadde sykt vondt i hodet. Prisen man må betale for moro 😛 all sminken var strødd rundt i veska mi og lokket på rougen min var knust av en eller annen grunn. LOL. Og på kameraet hadde jeg alskens blurry bilder av hovedsaklig meg og Kathrine. Hehe, herregud. Håper på flere slike kvelder i jula!

I rest my case! Lone og Kathrine har visst lættis, og jeg bare "lol wut heia?"

Haha 🙂 I love you.

Leave a Reply

