Minijulaften

Ja, jeg har ennå adventskalender suckers! Og siden jeg har vært borte siden Onsdagen, lå det en liten haug pakker som jeg fikk åpne i dag. Opplading til julaften, haha. Vet jeg høres materialistisk ut som fy 😦

Ansiktsmaske, ansiktskrem og bodybutter-såpe fra LUSH. JEG ELSKER LUSH, jeg vil at hele huset skal lukte sånn som den Bodybutter-såpa.

Sånn.. bærbar knagg man kan feste på bord og henge veska si fra seg på. ;D

Hårbånd med bling!

Seriøst.dette.smykket.er.så.fint. Jeg sliter jo egentlig med å gå med smykker (hater følelsen av kaldt metall) men dette har jeg hatt på meg i over 2 timer nå! Holder på å venne meg til det LOL.

Cause I’m a material giiiiiiiirl..

Jaok. Jeg ble superglad da!

Ellers har jeg SVØMT idag! Riktignok bare 1000m, men det føles godt. Dro i svømmehallen i sekstida, og siden jeg ikke har brukt Andenes Svømmehall siden 1vgs omtrent, visste jo ikke jeg at det var mer barnesvømming fra 17-19, og KUN voksne etter 19. Så der prøvde jeg tappert å svømme min vei mellom 2452342 gærne unger.. JEJE. Torsdagen skal jeg iallefall vente til riktig tidspunkt.

 

Leave a Reply

