I throw my hands up in the air sometimes

Er ennå i Trondheim, og har hatt en utrolig fin helg sammen med Christine! Var hos henne både på Fredag og i går, og vi dro ut begge dagene, lol. Vi hadde det kjempegøy som vanlig, skulle ønske vi bodde nærmere hverandre 🙂 trenger vel ikke fortelle i detalj hva helga gikk ut på, men det gikk hardt utover innholdet i noen Bacardi-flasker. ;D var på fest på Fredag og på Hellfire på lørdag, og jeg ble veldig godt tatt i mot av folk 😀 kozikoz!

I ❤ yoou!

Så flink ble jeg til å ta bilder etterhvert, LOL. Men seriøst, kjolen til Christine var så sykt kul, og den er sydd av henne selv! Credz, yo.

I dag sov jeg lenge, så dro jeg ned i byen igjen og traff mamma som var på julegaveshopping. Søndagsåpent<3 jeg er jo ferdig med mine julegaver, men fant meg en fin kjole jeg kan bruke på en av de mange festene som skjer framover!

Gina Tricot, 249 kr! BILLIG OG BRA

Drar hjem i morgen, så er det bare å begynne å lade opp til jula. Har hatt noen fine dager her, og er fylt med julestemning! Har vært mye snø disse dagene og masse boder på torget osv. Føltes som å gå rundt i et julekort!

(On a note; skjer med at Norge tapte mot Sverige? BLÆ.)

Leave a Reply

