Dagens

JAJAJA måtte ta speilbilde. Ingen var hjemme. :p

Lua er fra Claire’s, genseren fra H&M, skjørtet fra Liz Lisa og skoene fra en eller annen butikk på Pacific Mall!

PELSDOTTER

Nå må jeg få ræva i gir, selv om det snør som pokker og ute og det ikke frister å sette tåa utenfor ytterdøra. Skal møte Christine om.. eh, om 75 minutt bare faktisk. I alle dager kan ikke sitte her!

2 Responses to “Dagens”

  1. Omg så søtt! Digger at hatten passer til skoene.
    Forresten, har du vurdert å bruke løsvipper litt oftere? Tror det hadde sett awesome ut 😀

  2. tusen takk!

    ja, jeg har 23252345134 par løsvipper som jeg ikke har brukt pga jeg ikke har hatt lim 😛 haha. men nå har jeg fått tak i lim, så nå blir jeg nok å bruke mye oftere ^^

Leave a Reply

