TRÅNNJÆM

Nå sitter jeg i mormor sin koselige leilighet i Trondheim! Digg å være her. Kom fram rundt halv ett, og dro til byen i halv tre-tida. Gjennomførte en minimal shoppingrunde (kun mascara, eyeliner og nude lipstick) før jeg og mamma dro på kino! Skulle se Due Date, og fikk tilogmed sitte i kongesalen:

Høhø

Når det gjelder filmen, så sovnet mamma (LOL) mens jeg syns den var morsom. Liker litt sprø komedier 😀 “Dad.. you were like a father to me.”

Ellers fikk jeg skikkelig julestemning av å gå rundt i byen!

T

Trondheim Torg

Utenfor Trondheim Torg:p

Det er kaldt som F, men siden vi på Andenes er “velsignet” med vind fra havet så føles det egentlig varmere her, til tross for litt flere minusgrader. Dessuten har jeg jo (fuske)pelslua mi, uggs og en diger parkas ;D

GOD JUL

Note to self: Kjøp øyevippelim imorgen!! Er så lei av å ha 345234234 par med fake lashes som jeg aldri får brukt fordi jeg aldri knør meg til å skaffe lim. Skjerpings  🙂 i tillegg må jeg få tak i et nytt piercingsmykke til tunga, siden jeg har greid å rote bort kula til den ene (IGJEN) og hullet gror vel igjen snart om jeg ikke får tak i. Og som jeg har nevnt før, så liker jeg begge høla mine 🙂 føles rart ut å kun ha en i nå.

Ellers skal jeg legge meg tidlig i dag, sov lite i natt til tross for at hotellsenga var dritdigg. Jeg knør så sykt før jeg sovner (og NÅR jeg sover), og hver gang jeg snudde meg i senga ble jeg jo våken igjen. LOL. Dessuten lå det en gubbe og snorka i rommet ved siden av, og jeg hørte det GJENNOM veggen.. why me!

2 Responses to “TRÅNNJÆM”

  1. Wow, er det så fint på torget? Rart at jeg ikke har vært der, med tanke på at jeg bor et par kvartal unna.. haha, jeg må komme meg ut mer 😄

Leave a Reply

