One night in Bodø

Nå skulle jeg egentlig vært fremme i Trondheim, men sitter istedet på hotell i Bodø city Bodø by.. haha. Dro til flyplassen på Andenes i sekstida, flyet til Bodø skulle gå fem på sju.

Pakket inn og klar til å dra! Elsker den parkasen, den er så stor og god og varm.

Det første som skjedde, var at flyet var forsinket med ca ti minutter. Jeg er latterlig vant til at fly jeg skal ta forsinkes, så 10 minutter var jo ingenting. Kom oss på flyet, men vi tok jo for søren aldri av. HALLO, hva skjer? Joda, pga vind og glatt rullebane kunne vi ikke ta av. Etter å ha ventet i nesten en time fikk vi beskjed om at den andre rullebanen kunne brukes, så vi måtte vente på klargjøring av den eller noe sånt. Ikke spør meg, snakker ikke flyspråk.. haha. Iallefall, flyet vårt til Trondheim skulle gå 2050 fra Bodø, og da klokka ble 1950 og vi ennå var på Andenes, var det jo bare å vinke takk og farvel til det flyet. TRODDE vi, før vi fikk beskjed om at DET OGSÅ var forsinket og det derfor var en sjanse for at vi skulle rekke det. Ja, ok da, vi gambler!

Jeg holdt på å kjede meg i hjel, så da vi endelig dro mot Bodø var jeg glad og fornøyd og innstilt på å komme fram til Trondheim. OG VET DERE HVA? Det stemmer at flyet som skulle gå til Trondheim var forsinket, vi så det faktisk da vi landet i Bodø. MEN DE (¤=#¤””¤ TOK AV LIKEVEL. Altså, hallo! Jeg hadde skjønt det om vi var kjempeforsinka i forhold til flyet, men flyet sto jo der ennå! LOL. Eneste er vel at det hadde tatt tid å få overført bagasjen osv, så de 34524 passasjerene som satt på Trondheimsflyet hadde vel blitt mugne av å måtte vente enda lenger på et par-fem tullinger fra Andenes. Wow, jeg er forståelsesfull.

UANSETT, fikk ordnet rom på hotell pluss taxi til hotellet og tibake til flyplassen for å ta Trondheimsfly i morgen formiddag. Aldri så galt at det ikke er godt for noe? Gratis natt på hotell er jo slett ikke så ille.

<3hotellsenger<3

Har jo til og med en viss utsikt. Fikk rom i 10. etasje.

Så nå er jeg ganske glad og fornøyd igjen! I tillegg kommer vi såpass tidlig fram til Trondheim at dagen ennå ikke er tapt, så det blir nok en bytur i morgen likevel!

Leave a Reply

