Kalendergave 8 desember og pakking

Close-up:

🙂 liker det. Har bestemt meg for å begynne å gå mer med tilbehør og sånt, men jeg takler ikke halssmykker med sølvkjeder o.l.. føler at jeg konstant fryser på halsen, LOL. Men armbånd går bra.

Prøver å manne meg opp til å pakke resten til Trondheim, flyet går om 3 timer.. er så lei av alt som heter å pakke :p men skal jo bare være der til mandag, så pakker bare det nødvendigste. Pysjbukse (JA), toalettmappe, undertøy, noe jeg kan ha på meg i helga og noen andre klær.

Må.gå.og.pakke.ikke.ta.bilder.av.meg.selv.

Forresten. Kjøpte tidenes kuleste t-skjorte i New York, tror ikke jeg har vist den:

Mye søtere enn Bieber, haha 😉

One Response to “Kalendergave 8 desember og pakking”

  1. omigaaad kjut tskjorte likz ❤

Leave a Reply

