DET HAR SNØDD!

OH YEAH. Det har jo vært helt bart her den siste uka, men i går kveld begynte det å snø! Håper det holder seg til jul nå, er seriøst ingenting som er kjipere enn å kikke ut av vinduet på julaften og se grus og gammalt gress. Bakken skal være HVIT!

Herlig. Jeg tåler faktisk minusgrader altså, så lenge måneden er Desember og det snør ute.

Ellers idag har jeg vært på sykehuset på Stokmarknes. Sto faktisk opp 8.15 idag, det tidligste jeg har stått opp siden jeg kom hjem, lol. Det var mørkt når vi kjørte dit og allerede begynt å mørkne når vi kjørte mot Sortland igjen i 1330-tida. HERLIGE MØRKETID. Skal tilbake til sykehuset den 16 og 20 før det blir “juleferie” 😀 haha.

Kalendergaven min idag var dette:

Hårbånd 🙂 trenger alltid hårbånd.

OG sånn på random, så fikk jeg We no speak Americano på hjernen i dag. JØDDØ. Sånn, helt plutselig, hørte på den på repeat sånn 5 ganger. AAH den er så irriterende. Husker første gangen vi var ute i Toronto og den sangen ble spilt, og alle bare “Har dere denne sangen i Norge?” og jeg bare “Nei, den har vi………aldri…………hørt før………” PA PA L’AMERICANO!

Leave a Reply

