Kalendergaver igår og idag

Kameraet mitt daua igår, og siden det er så utrooolig slitsomt å gå de 30 meterne bort til kjellerboden for å hente nye batterier, orka jeg ikke poste bilder igår. Eventuelt var jeg bare lat, you choose.

I går fikk jeg et hudpleiesett fra Sans Soucis (blærgh stavemåte!)

Alltid greit å ha hudprodukter, og SS-produktene funker veldig bra for min hud. I sommer prøvde jeg en Vichyserie som lukta helt utrolig digg, men som fikk meg til å begynne å flasse av i ansiktet.. ganske synd egentlig, savner å stå å sniffe meg ihjel på meg selv bare fordi det lukta så utroolig godt. Men jeg kunne jo ikke gå rundt og se ut som jeg trengte en runde Head&Shoulders i trynet.

I dag fikk jeg et nydelig sjal!

Nei kameraet mitt kan ikke brukes til å ta bilder i speilet, kthx

Det er faktisk mamma som har laget det! Jeg mista jo mitt forrige rosa yndlingssjal i Toronto (…), og jeg fant liksom aldri et nytt et jeg hadde lyst på. Så får jeg dette 😀 elsker å ha et håndverksmenneske til mamma. Stakkars mine kids, de kommer nok aldri til å få hjemmelaget stæsj fra meg, eier ikke håndlag med sånt. Får lære meg det når jeg blir bestemor en gang, haha.

Søt detalj~

Elsker deeeet.

One Response to “Kalendergaver igår og idag”

  1. Hehe, i pensjonisttilværelsen får man tid til alt, det er derfor alle bestemødre kan å strikke/hekle ;D

Leave a Reply

