Svarte sko: I got them

Verdens beste uggs, som desverre begynner å bli slitte ;(

Mana-skoene mine LOL

Mind you, dette er ikke alle de svarte skoparene jeg har. PÅ TIDE Å KJØPE SKO I ANDRE FARGER KANSKJE? Nesten bestandig når jeg skal kjøpe sko og har valgt ut et par som fins i flere farger, går jeg for svart, med mindre den andre fargen skriker at jeg skal kjøpe den. Svart er så safe, liksom. LOL. Jeg elsker alle mine svarte sko, men har bestemt meg for at neste par jeg kjøper heller skal være i en fresh farge som rød eller rosa eller.. GUL, eller noe. Klesskapet mitt er jo en eksplosjon i forskjellige farger, så på tide at skoskapet også får nyheter som vises i mørket, haha.

Herregud det merkes at jeg er tilbake på Andenes. Jeg har nettopp skrevet et innlegg om SKOENE mine. 😀

Leave a Reply

