Adventskalender 3 desember

Idag fikk jeg noen sårt tiltrengte lip balm’s!

Kom i en praktisk oppbevaringsboks

Og her er innholdet! Tre forskjellige små bokser.

Jeg elskerrrrrr Rosebud-salver. Jeg får alltid sykt stygge og tørre lepper vinterstid, så jeg trenger egentlig all den lypsylen jeg kan få :p og disse her hjelper iallefall meg! Yay.

Ellers tror jeg vi skal pynte pepperkakehus idag! LOL dette blir jo en rein juleblogg. Men hey, jeg må ta igjen at jeg ikke feira jul i Norge i fjor, det sa jeg jo :J har ingen andre planer i dag, blir deilig med litt chill også. Var jo ute hver eneste helg i Canada, så :p ellers er søvnsyklusen min sykt lol, jeg sov 15 timer i natt. Hvilket vil si at jeg sov halve dagen også, haha. Har aldri tatt meg så lang tid å innrette meg etter tidsforskjeller før, det tar vanligvis toppen 2 dager! Oh well, det er jo digg å sove..

Leave a Reply

