Julegavene er pakket!

SÅ. DIGG. Å. VÆRE. FERDIG. Seriøst, dette er ny pers og vel så det! Jeg tror aldri jeg har pakket inn julegavene så tidlig før.. er mer enn ett år jeg har sprunget rundt på Sortland den 22 desember, for å si det sånn. Not this year! Jeg burde få en medalje.

Jeg suger egentlig i å pakke inn, så jeg fikk mamma til å hjelpe meg lol. Jeg kan pakke inn og sette på lapper liksom, men jeg er elendig til å få de der.. snurregreiene på gavebåndet med saks. Stakkars meg om jeg får jobb i butikk som pakker inn gaver for kunder 😀 måtte pakke inn noe for en kunde på Narvesen i sommer, og det ble jo.. lekkert. HAHA. Kanskje jeg skal kjøpe litt ekstragaver, bare for å øve.

Gavehaugen 😀 NÅ ER VEL FOLK SPENTE, NÅ!

Alle gavene er ferdig pakket og sortert i forskjellige poser; til familie, venner og de som skal med til Trondheim. <3system<3

Og sånn så bordet ut etterpå.

HERLICH. Tenkte å få meg selv i skikkelig stemning og høre på julemusikk mens jeg drev på og, men nettet bestemte seg for å forsvinne, så null Spotifyjuleliste for meg. Endte med at jeg satt og nynna Driving Home for Christmas i hodet mitt istedet.

22 dager til jul, og jeg kan egentlig bare slappe av fremover. Ingen sisteliten-shopping på Sortland Storsenter når alle gavene kommer fra Canada og New York!

4 Responses to “Julegavene er pakket!”

  1. Så bra! Æ e færdi me nesten alle julegavan, men det gjenstår å pakke alt inn 🙂

  2. PAKKEEER 😀
    Jeg har fortsatt ikke fått teipa igjen din gave, haha XD

Leave a Reply

