Første desember

En del vil kanskje si at når man er 20 år er man ALTFOR GAMMAL til å få adventskalender, men whatever, jeg syns det er kjempekos, jeg. Julen er den perfekte tiden til å føle seg litt som en unge igjen, jeg gjør iallefall det. Ja jeg er sykt julete ok 😦 alltid likt julen. Og jeg sier jammen ikke neitakk til adventskalender som bare øker stemningen, bare fordi jeg liksom er “””””VOKSEN””””” nå. Jeg ønsker meg adventskalender når jeg er 30 også, så det 😀

Årets første gave:

Passer meg  fint, siden jeg senest i går tenkte “dæven, æ sku hatt litt ny sminke..” elsker skyggene i brun- og gråtoner, det bruker jeg masse. Ikveld begynner julekalenderne på TV, og jeg skal se på! JEG BLIR SÅ BARNSLIG I DESEMBER<3 nei men serr, Olsenbanden Junior er digg. Jul på Månetoppen syns jeg også å huske var koselig, selv om Jul i Blåfjell er bedre. Særlig fordi denne sangen er med:

Suzanne Paalgard – Lys I Desember

Får så syykt julestemning, lol.

Ellers må jeg begynne å pakke ut snart, har ennå ikke orket å begynne. Skylder på jetlagen 🙂 men skal bli godt å få ut alt mitt nye stuff fra kofferten. Skiltet mitt er allerede godt plassert oppe på bokhylla:

Måtte jo ha en suvenir derfra. Føles ennå litt rart å være hjemme, våkna opp i går og skjønte ikke hvor jeg var 😀 “å eillers, æ e jo heime..”

Leave a Reply

