Hooome

Da var jeg hjemme i Norge, etter å ha vært på reise i sånn.. 20 timer. Flyet fra Toronto til London tok 7 timer og var nattflyvning, men jeg var så heldig å få sete i MIDTEN (#(¤=”)#¤”#) så jeg fikk ikke sove. Kom fram til London klokka 08.45 lokal tid, da var det jo egentlig midt på natta i Toronto og jeg begynte å bli en smule trøtt. Døste litt på flyet fra London til Oslo, men rakk ikke å sovne før vi var framme. Vel tilbake i fedrelandet slepte jeg med meg 27 kilo bagasje gjennom tollen og fikk lyst til å kysse innsjekker-dama for at hun lot meg slippe å betale for overvekt. HJERTEHJERTE. Tok fly til Evenes klokka fem, framme ti over halv sju, ble møtt av pappa og satte meg i bilen for en tretimers kjøretur hjem til Andenes. Hadde tidenes jetlag og fikk ikke sove før klokka fem (da var klokka 23 i Toronto), til gjengjeld sov jeg 10 timer i strekk.

Nå må jeg snart manne meg opp til å begynne å pakke ut av denne:

OG denne:

GUD GI MEG STYRKE. 😦 Hater å pakke ut.

Ellers så har pusen min blitt sterilisert. Flott å endelig få det gjort, slipper å tenke mer på p-piller osv. Dessuten er hun DRITSØT med bandasjedrakt og krave, selv om hun ser litt ut som en lampe.

Lampeskjermkatt

Stakkars Findus lol.

Nå skal jeg ta en powernap, det er nemlig fullt lovlig for meg å klage på jetlag i minst en dag til 🙂

 

One Response to “Hooome”

  1. Hhaahahahah, ser ut som katta har på seg tvangstrøye 😛

    Heh, tenkte du hadde med deg litt lite ting hjem, og skjønte ikke helt hvordan du fhadde fått den kofferten til å bli 27kg..
    ..helt til jeg scrolla ned og så DEN svære bagen XD

Leave a Reply

