TODAY’S BUYS

Hei jeg heter Emilie og suger i å spare penger. LOL

 

Pelslue/hatt :------D lett etter en sånn kjempelenge! Den er stor og varm og goood. Føler meg LITT dust med en stor pelsdott oppå hodet ennå, men det går seg vel til 😀

Sko! De er akkurat høye/lave nok til at tatoveringen min vises, høhø.

Hvit satengbluse~

Enkelt skjerf, bare. Jeg har klart å miste det rosa skjerfet mitt (HYL) og jeg fryser alltid i halsen, så jeg MÅTTE ha et skjerf.

Genser som er veldig søt på!

Mitt glorete skjørt nr 3423423 😀

Funky kjole. Tannhjulmønster!

Jessda. Tror seriøst jeg må foreta meg en GIGAopprydding i skapet mitt når jeg kommer hjem.

2 Responses to “TODAY’S BUYS”

  1. omg WANT PELSLUE (lol skulle til å skrive pelslus xDDD)
    Flotte ting du har kjøpt, gleder meg til jeg får lønning selv ;D

  2. Pelslua var drit fin da 😀
    Fine kjøp som vanlig!!

Leave a Reply

