Ny tatovering!

I går fikk jeg endelig, etter en del research og prøvetegning av design, tatt min tredje tatovering! Jeg har sett en del shabby studioer her i byen, så jeg ville være sikker på at jeg dro til et seriøst studio. Valgte ut Yonge street tattoos og er veldig fornøyd med det! Dro dit i ett-tida med designet jeg ville ha for å få de til å ordne det, og fikk time klokka åtte samme kveld!

Tatoveringen er på høyre underlegg, og det var ikke særlig vondt. Klart det stakk i begynnelsen, men etter ca. fem minutter hadde foten min sovna 😛 tok ca 1 time og et kvarter, gikk veldig fort! Jeg fikk til og med rosa bandasje 😀

Rosa, jeg liker bare ting når de er rosa!

Og her er resultatet!

Jeg er veldig fornøyd, ser på den hele tiden LOL. Kosta 226 dollar (inkl. aftercare) og det synes jeg så absolutt var verd det! Jeg liiiker den 😀

2 Responses to “Ny tatovering!”

  1. WOW den var utrolig fint utført! So pretty ❤

Leave a Reply

