Flyttings

KJAERE DAGBOK.

Naa er jeg paa skolen, og fikk vite at jeg er blitt flyttet opp i Upper Advanced Class fra Mandag av. Upper advanced er da det hoeyeste nivaaet her. Litt lol at det skjer kun 2 uker foer jeg skal hjem, men regner med det er bra, det betyr jo at jeg har “made progress” 😛

Ellers fikk jeg meg et nytt soeskenbarn for noen timer siden 🙂 hun er foedt paa samme dagen som broren sin, faktisk! Hihi, morsomt. Gleder meg til aa henne naar jeg kommer hjem.

That is all!

Leave a Reply

