Zombie walk

Idag var det Toronto Zombie Walk 2010! Awesome. Jeg tenkte først at jeg bare skulle stille meg en plass og se på, men endte med at jeg ble med å gå selve walken :p mange som gjorde det. Så fra jeg bestemte meg og til vi gikk til møteplassen hadde jeg 7 minutter, så jeg endte jo opp med VERDENS MEST GJENNOMFØRTE SMINKE. Not. Men måtte jo bare kline noe i trynet for å komme i stemningen :p

 

Eheheh.

ANYWAY. Var sykt mange gjennomførte mennesker med! Prøvde å få flest mulig bilder, men ble ikke så mange mens jeg var med og gikk, da. Var dritkult, gikk igjennom store deler av byen og maaange folk sto og tok bilder, politiet var til stede osv. Og folk levde seg skikkelig inn 😉 braiiiiiiiiiiins!

 

Dude, han her var skummel as.

 

Hihi, så utrolig skjønn bikkje 😀

 

BEST.PICTURE.EVER.

 

DE DER VAR SÅ RÅ. Zombie-gamlinger med gåstoler 😀 levde seg skikkelig inn i rollen! Definitivt mine favoritter i hele walken!

 

LOOOL dude i kaninkostyme som sto og vinka og styra 😀

Yeaaah. Kul dag! Og nå går vi jo inn i Halloween-uka og, jeg gleder meg. Jeg merker jeg blir helt barn igjen når det kommer til sånne greier, hihi 😀 mye morsommere her enn i Norge da, siden folk gjør så mye utav det!

3 Responses to “Zombie walk”

  1. Stili 😀
    SV: Huska det dær? Va jo nu nættopp det skjedde 😮 I slutten av sommaren, åsså va det laga enda en ny en nu nættopp.. Fålk har problema x)

  2. dødsfett, hadde ønska det var slik i Norge, gleder meg allerede til bilder fra halloween der hos deg ;D

  3. Awesome 😀 Du ser hawt ut da ;D

Leave a Reply

