PINK by Victoria’s Secret og samvittighetskvaler

PINK er altså en populær underlinje av Victoria’s Secret, og jeg har forelsket meg helt i butikken, noe som er både bra og dumt. Bra fordi de har mye kult, dumt fordi jeg får lyst til å bruke sykt mye $ hver gang jeg er der inne.

Hallo, hvordan kan man IKKE elske en butikk som ser sånn ut 😦

De har veldig mye “daffeklær”, t-skjorter, hettejakker og joggebukser, en god del undertøy, accessories, totebags, bodylotion++, tank tops, undertøy, kjoler, skjørt.. you name it! Det er ikke en DYR butikk, men det er ikke superbillig heller. Prisen på en hettejakke varierer fra ca 46-82 dollar, flaks at jeg har blitt supergjerrig på penger egentlig, ellers hadde jeg sikkert kjøpt opp halve butikken. Smelter hver gang jeg går inn, alt er så fargerikt og fint 😦

NOE har jeg da sett meg nødt til å grabbe tak i:

 

Lilla hettejakke, den er så goood.

 

Student planner for 2010/11, trengte en, og denne var mer funky enn de kjedelige de solgte på Shoppers.

T-skjorte, som jeg med vilje kjøpte for stor. Den er DIGG. Går an å dra ned skuldrene på den og.

Denne kjøpte jeg idag! De hadde fått inn nye hettejakker, og eh. Jeg MÅTTE. Jeg som bare skulle "kikke", lol. Er seriøst farlig å gå inn dit!

Totebags var på tilbud til $5 hvis man kjøpte noe annet der inne og (originalpris $18), og denne er STOR og får plass til alt jallet mitt!

Kommer til å savne denne butikken når jeg drar hjem! Nesten så jeg MÅ kjøpe noe mer bare fordi jeg ikke får sjansen på en stund etter November.

HEH.

Så nevnte jeg lenger opp at jeg er blitt supergjerrig på penger, og LOL, det er ikke tull engang. Fatter ikke hva som skjer. Jeg står ikke akkurat i fare for å få kredittkortgjeld, allikevel fikk jeg en SKIKKELIG dårlig følelse når jeg dro kortet for $58 på PINK idag! HALLO HVA SKJER. Jeg elsker jo egentlig å shoppe 😦 og 58 dollar er strengt tatt ikke verdens undergang. Allikevel har jeg fått det for meg at jeg skal ha igjen 40000 på konto når jeg kommer hjem, så nå har jeg laga budsjett og greier :p herrefred, sykt lol egentlig. Har jo ikke så sykt mye fornuftig å bruke penga på hjemme liksom, og shoppingen hjemme er jo en vits i forhold. Tror jeg er mest redd for å plutselig sitte med kroner 0 på konto og ikke ha muligheten for å reise noe sted på flere år (JA, reiselysten i meg er fortsatt like stor). Blææ. Nesten så man skulle tro jeg var blitt omvendt shopaholic. Eller, jeg KLARER jo å shoppe, og elsker det jo ennå, er bare den syktwtfloldårligsamvittighets-følelsen jeg får etterpå som er så teit. Hadde jeg brukt flere tusen spenn annenhver dag hadde jo saken vært en annen, så.. help? FÅ MEG TIL Å NYTE SHOPPING IGJEN DA. :@

Nok om luksusproblemene for i dag, ellers går alt bare bra, og det er 39 dager til jeg reiser hjem!! Tida har gått så sykt fort, fortsetter det sånn som dette vet jeg jo ikke snurten av det før jeg er 80. På Søndag har jeg kun 5 uker igjen, og de skal brukes godt! Neste helg er det jo Halloween, helga etter der drar jeg til French Canada (Montreal, Ottawa og Quebec) og helga etter DET igjen står New York for tur! Gleder meggggg.

Leave a Reply

