Savn

Klarer ennå ikke helt skjønne at du er borte, tenker ikke alltid på det, men så plutselig kommer jeg over et bilde på PC’en og får lyst til å supergrine igjen. “Herregud, han e jo dø..” jeg aner ikke hvordan denne jula kommer til å bli, jeg orker ikke tenke på det. Jeg tok meg selv i å tenke “åh, det der ska æ så evi kjøpe i julegave tel han Gunnersen!” i dyrebutikken i dag, før jeg kom på at.. åja. Det gjør ennå så sykt vondt å tenke på det, får tårer i øyne bare av å tenke på 30 juni. Jeg har aldri grint så mye i mitt liv før. Driter i om jeg høres emo ut, er det en ting jeg virkelig ER emo over, så er det dette. Jeg kommer aldri til å slutte å savne deg.

 

4 Responses to “Savn”

  1. aww, skjønner hvordan du har det, vi måtte avlive hunden vår den 15 august, aldri grått så mye i mitt liv selv som den dagen.. var helt forferdlig, og er forsatt helt jævlig, spessielt når du ser på gamle bilder, valpebilder etc.. Jula kommer til å bli rar, huff…

  2. Herregud-her kjem tåran……Vi hva alle så gla i han Gunnersen. Vet du hva? I helga når vi var hos Eivind m/fam. tok Oskar meg med på rommet hans. Så fant han fram hunden sin og sa: Tante,” vet du hva han heite”? “Nei”,sa jeg! Oskar sa: “Det e Gunnersen”:))) Tenk han ble kjempe engasjert i at Gunnersen var levende når han besøkte oss og så plutselig ble syg og ble borte!! Oskar er jo ennå ikke blitt 3 år!! Jeg synes han er fantastisk.:)))) Findus-vennen var heime aleina fra lørdag til søndag kl 15.00, men det har gått fint. Nå koser hun veldig på magen min–koselyder beviser!! Kjempeflott med spanskkurs!! Æ e så stolt av dæ!!!
    Klem!
    Mamma:)))))))))))))))))osv.
    Bare noen uker igjen nå til du får et nytt søskenbarn:))))

    • ja, det e ennu så sykt rart å tenke på at han e borte. kjem sånn plutselig over mæ åsså bi æ gåanes å tenke på det dritlenge 😦 savne han så!

      nåh, kor utruli søtt av han oskar 🙂 sjønn han e 🙂

      hils findus og gje ho en STOR kos fra mæ!

      glede mæ til søskenbarne kjem 🙂
      klem 🙂

      • Oskar har bursdag d.11.november. Hadde vært kjempeartig om du sendte ham et kort og kanskje en liten gave som ikke tar for stor plass og er for tung:))) Han e fantastisk den gutten. Teresa har stor mage og er sliten. Får ikke sove så godt om natta nå! Badet deres blir kjempelekkert. Vi skal dit helga etter denne og da er det kjøkken som skal på plass! Det blir kjempeflott.
        Katta Findus har fått mange Emilieklemma!
        Råbra at du har “hevve” deg på et spanskkurs!
        vi snakkes. Bestefar er 89 år d. 14/10. Send ham et kort.
        Toralf Haugen
        3934 Øverbygd. eller send ei melding: 93087153.
        Ha det godt vennen.
        Klem til deg fra meg.
        Mamma

Leave a Reply

