Kinesiske senter og shopping

Seriøst, Chinatown er.. sært. :p men morsomt og, da. Masse fruktbutikker (som jeg sjeldent ser i resten av byen), fake stuff, butikker med Rip-off DVD’er til 20kr stykket.. you name it. Minner meg om Thailand 😀 var innom Chinatown Centre igår, og herregud så mye bling og Hello Kitty har jeg ikke sett siden jeg var i Tokyo. Det var OVERALT! Gikk inn i en butikk og ble seriøst helt *_* i øya og endte opp med å bruke $15 på en Hello Kitty-nøkkelring, LOL. Men den var kul, da:

Liker at de tilbyr så mye forskjellig her i byen! Haha, når vi tok heisen der inne så kom det bort ei lita dame til oss og begynte å plapre ivei på kinesisk :p altså, do we look chinese? Hehe.

Utafor Toronto ligger et mye større asiatisk kjøpesenter, Pacific Mall, mulig det blir en tur dit i morgen. De selger circle lenses der 😀 blir rolig kveld ikveld, føler meg litt uggen i formen. Digg å chille for en gangs skyld, og :p skjer ikke noe spesielt i kveld uansett. Jeg har kjøpt meg ei ny bok:

 

 

:-------------D

 

ELSKER Shopaholic-serien, blir aldri lei. Chick-lit som man ikke trenger å tenke mens man leser = ❤

Så har jeg leita føttene av meg etter nye uggs, siden de jeg kjøpte i Irland til  6 euro naturlig nok er ødelagte :p de selger en haug uggs til 15$ her, men tviler på at de varer noe lenger. Ellers selger de nesten kun “””EKTE””” uggs til sånn 200-300 dollar, men igår fant jeg en butikk som solgte til 80-90 dollar! Og de minna meg om de første uggsene jeg hadde i kvalitet, og de holdt i to år, så.. ja. Må jo investere litt, bedre å kjøpe ET godt par enn å kjøpe 10 par som er ubrukelige etter to uker :p JEG KLARER IKKE STOPPE Å ELSKE UGGS. Must-have.

OG jeg har meldt meg på spanskkurs LOL. Begynner neste torsdag, det varer i 6 uker! Koster 145 $ + 20 $ for workbook, men whatever. Jeg vil lære spansk. Liker jeg det, får jeg ta brevkurs eller noe når jeg kommer hjem 😀

 

 

Og sånn ser jeg ut idag.

 

Tidenes random inlegg.. Kameraet mitt er fremdeles dødt siden jeg ALLTID glemmer å kjøpe nye batterier. Jeg må ut og se etter øyenbrynsnapper, leggings, skjerf og jeg har jævlig lyst på en mini-rettetang. Pain å ikke ha stylingjern her. Jeg må bestemme meg for tattoo-design snart. Legge av 300$ til New-York-tur. JULEGAVER. Nytt metropass på mandag. Og jeg har sykt lyst på mer stuff fra PINK by Victoria’s secret. Jeg hater egentlig å bruke penger lol 😦 og PINK har sykt mye kule greier, men hittil har jeg bare brukt.. eh, hundre dollar eller noe der inne. Tror jeg. Men seriøst, hvordan kan man IKKE elske en butikk som ser sånn ut:

NEMLICH. Men nå skal jeg snart ned til byen og.. shoppe, haha. Bare littt.

Leave a Reply

