Nå har jeg sett baseball og

Tirsdagen var vi på baseballkamp! Det var morsomt, selv om jeg ikke kan en dritt om baseball 😀 En kis som jobba der forbarmet seg over oss, da, og forklarte alle reglene. Så jeg klarte å følge sånn noenlunde med! STOLT, haha. Lagene var Toronto Blue Jays mot New York Yankees, og jeg hadde hørt på forhånd at Toronto alltid tapte :p.. noe de gjorde nå og, lol. Men uansett var ikke denne kampen viktig for Toronto, men for NY var den derimot viktig siden de ligger an til å vinne hele sesongen. So, good for them 😉 var iallefall skikkelig stemning under kampen! Satt rett bak et par gærne fans 😀

Filmet litt under gamet, har ikke orket å redigere noe særlig, men her er den iallefall. Se fra 1:54, han mannen i gul skjorte er han som hjalp oss med å skjønne reglene (OG gav oss bedre seter enn vi i utgangspunktet hadde :D)

Banen. Det var stort!

Klare for game~!

JA FORRESTEN. Det var ei som ble fridd til under kampen! Midt i spillet på den skjermen der de viser info om spillerene så kom det opp ALISON: WILL YOU MARRY ME? Jeg bare ohmygood, haha! Only in America liksom.

De viste reaksjonen og alt. Hehe, søtt!

Jah. Morsom kveld, selv om spillet endte opp med å vare i 3 timer:p de har ikke noen faste tidsrammer i baseball. Oh well, følte meg iallefall skikkelig “innfødt” da jeg satt der :p blir jo revet med. LOL.

På Lørdag er det Nuit Blanche, eller white night, skal være masse utstillinger/perfomances over hele byen fra 7pm – 7am og Subwaysystemet er åpent hele natta, altså slipper jeg å grue meg til å ta buss! YAY!

3 Responses to “Nå har jeg sett baseball og”

  1. Elisabeth Haugen Says:

    Heia vennen!
    Du får da med deg litt av hvert ser det ut for!
    Her har vi hatt nydelig vær de siste dagene. I Trondheim er det meldt 20 gr på mandag!!!!(i oktober!!)
    Det høres artig ut med det som skjer i helga da!
    Det kommer pakke i løpet av uka tror jeg! Håper du liker det som er inni:)
    Tante Ester døde i går-hun hadde kreft som spredde seg i hele kroppen. Merkelig å tenke på hvor fort det kan gå!

    Kos deg fortsatt.
    Klem fra meg til deg.
    Mamma:))))

  2. Mwaha! Pappa var på baseballkamp en gang.. han sa det var noe av det kjedeligste han hadde sett, han ville heller se maling tørke 😛

    • ja, selve spillet var “eh?”, er bare glad de klarte å lage stemning rundt det, hvis ikke hadde jeg nok sovna 😛 å sitte og se baseball på TV liksom.. nei takk!! :p

Leave a Reply

