Second day

Gud så flink jeg er å blogge.

Andre dag på skolen idag, første “ordentlige” dag. Klassen min er kul, men de fleste skal bare være noen uker, så blir en del korte bekjentskaper 😛 denne uken er temaet faktisk dyr! Perfect for me, liksom. Vi diskuterte animal testing idag, så en film og argumenterte for og imot. Gjett hvilken side jeg tilhørte. 😉

Hadde kun skole fra 0830 fra 1120 idag, i morgen har jeg fra 0830-1120, så fri til 1250, så skole igjen fra 1300-1430. Skal komme med mer info om timeplanen og “fagene” når jeg vet hva hvert enkelt fag går ut på. Har noe iLab-greier imorgen, der vi visstnok sitter med headset og jobber på PC. Høres litt rart ut, men jeg klarer det nok 😛 Gikk på Pizza Pizza med Juliane fra Tyskland og noen gutter fra Venezuela og Frankrike (damn at jeg aldri husker de guttenavna!), senere dro Maja og jeg en tur til Eaton Centre. Stoooort shoppingsenter, oh my god. Jeg prøvde så godt jeg kunne å tenke “jeg skal være her i over 80 dager til, ÅTTI DAGER” og endte dermed opp med kun to nye plagg! Klapp på skulder’n.

Shorts fra American Eagle. Veit jeg har 467523 dongerishortser, men denne er mørkere enn de jeg har. Nemlich.

Genser, også fra AE. Må jo ha noe derfra når jeg tross alt er i Amerika og merket ikke finnes hjemme. Liker fargen!

LOL Pottery Barn. Tenker bare på den Friends-episoden.

Er forresten mye rart å se her i byen. På en av turene med Street Car (trikken) idag kjørte vi forbi en murvegg, der noen hadde tagget med STORE bokstaver “DO YOU KNOW WHERE YOUR CHILDREN ARE?” Jeg bare oookei. Hehe.

Havna Downtown idag, nede i Queen Street og bortover, som jeg er sikker på sier dere der hjemme en hel masse.

Må seriøst pelle meg ned dit om kvelden en gang, disse bildene hadde vært så mye kulere om alle lysskiltene ++ vistes.

Sooo Toronto’s pretty much awesome. Nevnte jeg at vi skal til Niagara Falls på Lørdag? Jeg, Maja, Juliane og noen andre. Outlet Mall-shopping også.. Gleder meg, billige klær = (L)

One Response to “Second day”

  1. “LOL Pottery Barn. Tenker bare på den Friends-episoden.”

    LOOOL ja 😀

Leave a Reply

