First day @ school

Da var første dag på skolen overstått! Gikk overraskende greit å stå opp 6am faktisk. Jeg var skikkelig redd for at jeg ikke skulle klare å finne frem selv og være lost for alltid, men alt gikk kjempebra! Unntatt en liiten glipp når jeg skulle bytte fra subway til streetcar (hoppa av på feil stasjon, LOL) men det ordna jeg på 2 min. Transportsystemet her er så enkelt at selv en noob som jeg klarer å finne utav det uten å spørre.

Jeg var redd for at det skulle bli skikkelig awkward på skolen, men nesj! Kom fort i snakk med noen gutter fra Nederland, Chile og Tyskland, og stakk ut for en kaffe med Thomas (tyskerduden) mens de fleste andre måtte ta sånn placement-test som noen (deriblandt oss) hadde tatt før på nett. Funfun! Siden kom jeg også i snakk med noen jenter fra Japan, Venezuela og Maja fra Sveits! Vi to stakk ut i byen rundt klokka ett, da presentasjonene var ferdig og vi bare måtte vente på resultatene fra testen, som skulle være klar rundt 4.

Dette er Maja! (og meg obviously.)

Skikkelig kos jente, vi kom veldig godt overens og har allerede planlagt shoppingtur, New York-tur, uteliv osv. 😉 Hun skal være her like lenge som meg, tre måneder. Vi surret rundt i byen og klarte til og med å gå oss bort, men ved hjelp av en kis fra Securitas og ei snill dame som gav oss kartet sitt, kom vi oss tilbake til skolen med glans.

Toronto er forresten STOR, nevnte jeg det?

OH HI UP THERE

And another one..

..aand another one!

Får jo vondt i nakken av å se opp hele tiden, haha.

Anyway, sweeet første dag, jeg koser meg! På vei hjem bestemte jeg meg for å ta en snartur innom Yonge street, og åååh alle butikkeneee. 😦 jeg kjøpte faktisk ikke noe, men jeg kan love at jeg kommer til å bruke litt penger på disse månedene, ja.. de har alt mulig her. Kuleste jeg så var en skikkelig alternativ supa-g0ffic butikk, med en middelaldrende mann i skjorte og slips bak kassa! LOL.

Også kom jeg over dette:

HER TROR JEG JAMMEN JEG MELDER MEG INN, GITT!

En liiiiten del av Younge street.

Livet er ganske sweet akkurat nå. Havna i Advanced class på skolen, det er også sweet. OG JEG MÅ SLUTTE Å SKRIVE SWEET GODDAMMIT.

Leave a Reply

