Litt bilder

Da har jeg gått meg en tur i nærområdet, stukket innom nærmeste drug store (lol, slutter aldri å tenke på feil drugs når jeg hørerdet navnet) og skal snart i dusjen! Tenkte jeg skulle poste litt bilder fra gårdagen. Jeg gikk jo som vanlig helt crazy med kamera, så jeg poster ikke alle bildene her. En bygning er en bygning for dere der hjemme liksom, regner jeg med 😛

Mitt første bybilde i Toronto! Wuhu.

Klokketårnet rett ved siden av brannstasjonen

En av maaange gater vi surret rundt i.

En del av Kensington Market. "Butterfly" var en skikkelig søt butikk 🙂

Mange fancy veggmalerier..

"Oh look, a squirrel!" Vi var kanskje 50cm fra det, men akkurat da vi skulle ta bildet, snudde det halen til. Likte vel ikke kamera!

Chinatown! Gleder meg til å utforske den bydelen på ordentlig, igår venta vi bare på trikken der 🙂

Mer Chinatown.

Det krydde virkelig av kinesere i Chinatown. Så dette er virkelig en multikulturell by! I tillegg finnes Koreatown, Little Italy, noe Portugal-greier og sånn 3 andre Chinatowns. Emilie liker dette.

Så kom kvelden, med vertsmor sin bursdagsfeiring!

Kutter opp festkalkunen!

Har ingen problemer med å være sær veggis her, forresten. “That’s no problem”, sa vertsmor, og igår laget hun både grønnsaker og nudleretter uten kjøtt 🙂

Etter maten var det dans 😀 sporty familie jeg har, ne?

Noen av de andre studentene fra Korea og Japan!

Forresten, navn og sånt ja. Hehe. Jeg kan uttale navnene til de andre studentene, men jeg hakke sjangs til å skrive dem. LOL asiatiske navn vett. Og jeg syns det ble for flaut å spørre “Hey, can you write down your names so I can mention you in my blog??” HAHA. Så det.

Her rigges det til til karaoke!

Karaoke var fuun. Til og med jeg fikk drillet meg gjennom “Summer of 69”, “Uptown Girl”, “Stop” og “Girl, you’ll be a woman soon”. Hihi. Masse cheering, klapping, allsang og latter! Fikk latterkrampe under sistnevnte sang, fordi den er for mørk for meg i partier, så jeg hørtes ut som en gubbe i stemmeskifte. GIiIIIIirlLl.. funfun!

Meg og vertsmor, hun likte tatoveringen min 😀

Så sånn er altså deet. I morgen er det Labour Day (som jeg nevnte i videoen og, når jeg tenker meg om..) og null skole! Butikkene er og stengt da, men finner nok på noe lurt. Tenkte jeg skulle ta litt bilder i nærområdet eller noe. Forresten er det chill temperatur ute, ikke VARMT, men allikevel omtrent som Syden i forhold til hjemme. Satser på at boblejakken jeg har med meg trygt kan henge i skapet en stund til!

Leave a Reply

