Pakket og klar

LÆTT.

Ikveld er siste kvelden jeg får sove i den digge senga mi på ei stund. Kommer til å savne den ja.. ellers er jeg klar til å dra! Faktisk litt for klar, føles det ut som, jeg har ikke et gram nerver.. rart egentlig. Pleier alltid å få reisenerver kvelden før jeg skal dra, men jaja 😛

Jeg og pappa kjører rundt kvart over seks i morgen tidlig, så tar jeg fly fra Evenes til Oslo hvor jeg skal sove ei natt. Flyet mitt lander på Gardermoen 1245, så jeg får litt dødtid før jeg skal møte Kathrine senere på dagen. Gleder meg 🙂 såå på Fredag går flyet til New York 1125, og der har jeg en og en halv time på meg før flyet skal gå videre til Toronto. Og det går fra en annen terminal, såklart. Ser for meg at jeg kommer til å stresse litt der , ja. Går jeg meg vill får jeg huke tak i nærmeste securitas eller no.

SO THIS IS IT! Når jeg kommer tilbake til Norge er det nesten jul. Blir digg å komme tilbake til julelys og pynt istedenfor den kjipe nordnorske høsten!

Chiller med Nestea White Peach<3

Forresten.. Har de iste i Canada, tro? 😐 LOL nei jeg aner ikke jeg. De hadde det ikke i Irland, iallefall, ikke som jeg så. Ååå, jeg er blitt så hekta på iste 😦 får gå inn på walmart.com eller noe og søke. Haha. NÅ SKAL JEG CHILLE MED LOST. Så skal jeg pakke resten. Så skal jeg legge meg, sikkert ikke få sove, være sur fordi jeg ikke får sove og så skal jeg dra!

Bye Andenes, see ya in 3 months!

One Response to “Pakket og klar”

  1. Lykke til!! Og Gooood tur 😀

Leave a Reply

