Hadet Sortland!

Nå er klokka 0842, og jeg sitter i sofasenga på hybelen og blogger for siste gang! Flytter nemlig hjem idag. Det blir litt rart, men samtidig DIGG å bli ferdig og slippe å tenke “åh, må snart begynne å pakke..” hehe, det er KJEDELIG. For ikke å snakke om vaskingen.. B O R I N G. Men det må jo gjøres, kanke la hybelvertene bli sittende igjen med en svinesti. ;D Hehe, neida, så ille er det ikke her. Men det må jo vaskes uansett. Foreldrene mine er på tur til Sortland nå (tror jeg, iallefall, brilliante meg glemte mobilladderen på Andenes så det er umulig å få tak i meg..) så vaskingen begynner vel om ikke så lenge. Så skulle visst modern og jeg til tannlegen.. hjelp. Liker ikke tannleger. Iallefall ikke når de enten er 1. utlendinger med dårlig norsk så jeg ikke skjønner hva de sier eller 2. Altfor pratsomme, særlig mens jeg ligger der med spyttslukere og alskens andre slanger i kjeften. “Ja, forresten, svarene på det du har spurt om det siste kvarteret er ja, nei, aldri, tirsdag, hunder.” LOL.

Siste bildet som taes herfra, og jeg ser ut som jeg ikke har sovet. Eh, forresten, det har jeg ikke heller. Så først “An American Crime”, en så forstyrrende film at jeg  ble liggende å gruble i minst en time (jeg hater sånne filmer som er basert på sanne historier..) og etter det ble jeg plutselig slått av kjempekvalme. Tror ikke den hadde noe med filmen  å gjøre, da, men irriterende uansett. Herregudfader, jeg velger virkelig de rette tidspunktene å bli dårlig på. Dette blir nok en lang dag, men det får bare gå, bare jeg ikke spyr i ansiktet til tannlegen eller noe sånt 😀

BYEBYE, HYBELLIV PÅ SORTLAND!

Leave a Reply

