Jeg har fått jobb!

FANTASTISK

Jeg trodde jo helt garantert at jeg kom til å kjede meg ihjel i sommer, og meldte meg frivillig til å male verandaen vår siden vennene mine jobber og jeg ikke fikk noe som helst.. så det ut til, iallefall. MEN igår møtte jeg en bekjent som sa at jeg måtte stikke innom Narvesen idag etter halv fem. OJ, tenkte jeg. Dro nedover for en halvtimes tid siden, og etter et par minutter hadde jeg jaggu fått jobb! Skal ha opplæring neste søndag og skal jobbe ut Juli. Er så UTROLIG glad og letta nå. Var ingenting jeg heller ville gjøre i sommer enn å jobbe, og ting gikk min vei til slutt!

JEG ER SÅ GLAD

One Response to “Jeg har fått jobb!”

  1. Declare pølsefest! NOW! xD

Leave a Reply

