Ferdig med videregående

Etter 4 år på VGS, er jeg ferdig. DONE. FINITO. I made it!

Ingen hemmelighet at jeg har slitt som F til tider, jeg har vurdert å droppe ut 234234 ganger og jeg har flere dager vært så sliten at jeg ikke har orket å stikke nesa utenfor døra etter skoledagen var over. Jessda, whinewhine, men det har faktisk vært nokså slitsomt, haha. I fjor når jeg begynte på 3P fikk jeg høre kommentarer som “jeg tror du holder ut til Oktober” og “jeg vil anbefale deg å kanskje ta et år for å tenke på deg selv først og fremst, skolen er der neste år og”. Men, sta som jeg er, SKULLE jeg fullføre. Og jeg har pokker meg gjort det, og. Jeg har en del fravær, jeg har ikke hatt en eneste ordentlig gymtime og jeg har vært ufattelig lei og sliten til tider – men samtidig har jeg tross alt 5 femmere på vitnemålet, jeg har faktisk lært en del (LOL) og jeg sitter igjen med mange fine minner fra året.

HERREGUD, JEG ER FERDIG MED VIDEREGÅENDE.

Tommel opp!

Og, eh, hva eksamen angår..

Greia var at fem minutter før jeg gikk inn, DA kom alle eksamensnervene på en gang og jeg holdt seriøst på å kaste opp. Aner ikke hva som skjedde, men den halvtimen jeg sto og hadde eksamen var fææl, haha. I tillegg fikk jeg en oppgave med formler, og dumme meg klarte jo ikke å fatte å begripe at G i den formelen sto for GJENNOMSNITT, så det måtte læreren forklare meg inne på eksamen før jeg kunne regne videre. HEH.. I tillegg fikk jeg tusen tanker som “HERREGUD stakkars pappa som har hjulpet meg også roter jeg til alt LOL FAEN HERREGUD” og da rotet jeg jo ihvertfall ting til. Hehhehehe. Tenker jeg tar opp eksamen neste år, jeg, og da skal jeg TVINGE meg selv til å grue meg i to uker før, så jeg slipper alt superstresset rett før jeg skal inn!

Jeg sto da, jeg gjorde jo det. Det er jo iallefall noe?

3 Responses to “Ferdig med videregående”

  1. Gratulerer! 😀

  2. gratulerer!! Det er ganske digg når du er ferdig, selv om det kanskje ikke gikk helt som det skulle xD

Leave a Reply

